Declaratia de Politica si Angajamentul Conducerii in domeniul Calitatii, Mediului, Sanatatii si Securitatii in Munca
Strategia dezvoltării ÅŸi valorile definitorii ale S.C. ARCHIVIT S.R.L. în servicii de depozitare si management al arhivei au ca scop principal oferirea de servicii de cea mai bună calitate, pentru a preîntâmpina aÅŸteptările părÈ›ilor interesate în vederea satisfacerii cerinÅ£elor acestora ÅŸi a respectării cerinÅ£elor legale ÅŸi reglementărilor aplicabile.
​
Pentru atingerea acestui deziderat, managementul de vârf al S.C. ARCHIVIT S.R.L., a implementat sistemul de management al calităţii, mediului ÅŸi sănătăţii ÅŸi securităţii ocupaÅ£ionale conform cerintelor standardelor ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 ÅŸi ISO 45001:2018, fiind conÅŸtient de faptul că aceasta va asigura posibilitatea identificării potenÅ£ialului de îmbunătăţire continuă a performanÅ£elor organizaÅ£iei.
​
Politica È™i obiectivele referitoare la calitate, mediu È™i SSM sunt compatibile cu contextul È™i direcÈ›ia strategică a societății, inclusiv natura, amploarea È™i impacturile asupra mediului, ale activităților, produselor È™i serviciilor sale. CerinÈ›ele sistemului de management al calității, mediului È™i SSM sunt integrate în procesele de afaceri ale societății. Personalul este încurajat în vederea promovării abordării pe bază de proces È™i a gândirii pe bază de risc pentru toate activitățile desfășurate.
​
Identificarea resurselor necesare sistemului de management al calității, mediului È™i SSM constituie o prioritate pentru asigurarea conformării la cerinÈ›ele legale identificate, ale sistemului È™i obÈ›inerea rezultatelor intenÈ›ionate, promovarea îmbunătățirii verificate prin intermediul È™edinÈ›elor de analiză È™i măsurilor propuse.
Ca bază a dezvoltării sistemului de management al calităţii, mediului şi SSM a fost stabilită politica cu următoarele obiective:
​
-
îmbunatăţirea continuă a nivelului satisfacÅ£iei părÈ›ilor interesate faţă de produsele furnizate È™i serviciile prestate ÅŸi de modul de colaborare;
-
îmbunătăţirea calităţii serviciilor ÅŸi menÅ£inerea imaginii de marcă;
-
respectarea termenelor contractuale;
-
motivarea angajaţilor;
-
rezultate economico-financiare pozitive;
-
respectarea cerinţelor legale şi de reglementare;
-
reînnoirea ÅŸi menÅ£inerea certificării sistemului de management integrat calitate-mediu-SSM.
Managementul societăţii promovează o politică de reducere a impacturilor negative ale activităţilor sale asupra mediului, fără ca prin aceasta să afecteze calitatea serviciilor sale furnizate clienÅ£ilor. Politica în domeniul mediului declarată are scopul de a stabili direcÅ£iile de actiune ale activităţilor specifice sistemului de management de mediu ÅŸi de a servi drept un referenÅ£ial unic ÅŸi permanent. Directorul General al societăţii garantează că activităţile pe care le desfăşoară sunt planificate ÅŸi controlate, iar politica în domeniul mediului declarată, este compatibilă cu celelalte politici ale societăţii. DirecÅ£iile propuse pentru realizare sunt:
​
-
respectarea cerinÅ£elor legislaÅ£iei româneÅŸti ÅŸi europene de protecÅ£ie a mediului pentru serviciile oferite, ca o măsură de adaptare la acestea;
-
prevenirea poluării provenită din activităţile prestate;
-
îmbunătăţirea continuă a performanÅ£elor de mediu.
Obiectivele generale în domeniul mediului sunt :
​
-
adoptarea de acÈ›iuni, atunci când este cazul, de măsuri necesare pentru îmbunătăţirea calităţii factorilor de mediu;
-
păstrarea sub control a activităţilor pentru eliminarea factorilor de risc;
-
îmbunătăţirea comunicării interne ÅŸi externe
-
informarea personalului cu privire la problemele de mediu.
Directorul General al societăţii promovează o politică de identificare ÅŸi reducere a riscurilor privind sănătatea ÅŸi securitatea în muncă.
​
Managementul de la cel mai înalt nivel se angajează:
​
-
să asigure condiții de lucru sigure și sănătoase pentru prevenirea traumatismelor și bolilor determinate de muncă, care să fie adecvate scopului, dimensiunii și contextului societății, precum și naturii specifice a riscurilor și oportunităților SSM ;
-
să respecte prevederile legale în vigoare ÅŸi alte cerinÅ£e de sănătate ÅŸi securitate în muncă aplicabile domeniului de activitate;
-
să asigure un cadru pentru stabilirea obiectivelor SSM;
-
să asigure identificarea, evaluarea ÅŸi măsurile de îmbunătăţire privind securitatea ÅŸi sănătatea la toate locurile de muncă prin eliminarea pericolelor È™i reducerea riscurilor pentru întregul personal;
-
să-ÅŸi îmbunătăţească continuu managementul ÅŸi performanÅ£ele sale de SSM în aÅŸa fel încât să prevină rănirile, accidentele ÅŸi îmbolnăvirile profesionale;
-
să asigure instruire în vederea dezvoltării profesionale ÅŸi a cunoaÅŸterii obligaÅ£iilor individuale în domeniul sănătăţii ÅŸi securităţii în muncă;
-
să asigure condiÈ›iile de consultare È™i implicare a lucrătorilor È™i reprezentanÈ›ilor lucrătorilor în domeniul sănătăţii ÅŸi securităţii în muncă.
Managementul de vârf, fiind conÅŸtient de importanÅ£a consolidării unei imagini dominant pozitive, a creÅŸterii credibilităţii organizaÅ£iei ÅŸi a satisfacÅ£iei clienÅ£ilor, îÅŸi ia angajamentul de a pune la dispoziÅ£ie toate resursele necesare pentru implementarea, menÅ£inerea ÅŸi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management integrat - calitate, mediu ÅŸi SSM.
​
Această politică va fi adusă la cunoÅŸtinÅ£a tuturor angajaÅ£ilor, astfel încât aceÅŸtia să înÅ£eleagă importanÅ£a rolului, pe care-l au în realizarea ei ÅŸi va fi analizată anual, pentru a stabili adecvarea continuă a acesteia, cu dezvoltarea organizaÈ›iei. La realizarea acestor sarcini, Directorul General este asistat de Responsabilul managementului integrat ÅŸi de responsabilii de procese. Întregul personal este răspunzător de însuÅŸirea temeinică, cunoaÅŸterea ÅŸi aplicarea fermă a prevederilor documentelor sistemului de management integrat conform responsabilităţilor definite în aceste documente. Vor fi depuse eforturi pentru ridicarea nivelului calitativ al serviciilor furnizate astfel că orice problemă să poată fi rezolvată operativ ÅŸi la exigenÅ£e maxime.
Data: 20.09.2024